Garmin eTrex Series GPS Receivers
These 12 parallel channel GPS receivers offer convenient one-handed operation. Each unit has operating buttons on the sides, allowing room for a large display screen on the front. The easy-to-follow menus make marking your position easy. Waypoints can be identified quickly with the handy graphic icons. View current time, date, and battery level on the main menu page. By assigning a name and symbol to locations, future identification is easy with the mark waypoint feature. Water resistant to IEC-529, IPX7 standards. Batteries not included.
In addition, the eTrex GPS receivers are all WAAS (Wide Area Augmentation System) capable. WAAS is a system of satellites and ground stations which provides GPS signal corrections and delivers improved position accuracy – down to 3 meters or less (95% typical)! This level of accuracy is possible because WAAS corrects for GPS signal errors caused by ionospheric disturbances and timing and satellite orbit errors. WAAS requires no special receiving equipment or service fees.
The eTrex Legend H and Vista H each include a PC cable. The eTrex H, Summit HC, Venture HC, Legend H, Legend HCx, Vista H, and Vista HCx all feature a high-sensitivity GPS receiver for peak performance in any environment, including heavy tree cover and canyons. A USB cable and MapSource Trip and Waypoint Manager software are included with the color models only.
GLOBALINDO TEKNIK MANDIRI - ALIEF TEKNIK
Manufacture - Steel Fabrication - Welding - Machining - Supply - Tradding
VISI
- Menjadi dan membuat jaringan sumber distribusi mesin, elektronik, jasa yang dibutuhkan oleh konsumen ( masyarakat umum) .
MISI
- Memberikan kepuasaan dalam pelayanan kepada konsumen/ customer.
- Selalu berusaha untuk menjadi yang terbaik dalam melakukan suatu hal yang baru agar kebutuhan konsumen/ customer bisa terpenuhi.
-Memberikan kinerja yang tepat waktu sesuai dengan yang dijanjikan dan yang diinginkan pihak konsumen/ customer.
Dengan visi dan misi yang telah tercantum di atas anda boleh mempercayakan kepada kami untuk masalah kinerja kami. Pelayanan yang kami berikan kepada konsumen/ customer adalah menjadi hal utama yang kita Prioritaskan dan perhatikan.
Menjaga kepercayaan customer itu adalah tanggung jawab kami untuk memberikan pelayanan/ service yang baik. Dengan dedikasi yang kita pelajari dari waktu ke waktu, kita akan selalu menjadi yang terbaik.
Leave Comment